Jul 24 2011

Vodič; Poliranje “korekcija”

Category: Vodičcsf @ 21:06

Kako se lotiti poliranja? Preprosto sledite našim navodilom:)

Najprej bomo opravili osnovno korekcijo barve, pri korekciji odstranimo sledi “swirlsov” ali t.i. pajkove mreže, manjše poškodbe od pranja in prask, ki so nastali kot posledica nepravilnega pranja.

Ko smo avtomobil predhodno oprali, je naslednji korak pred poliranjem odstranjevanje zračne rje in druge nečistoče na barvi.

Najprej uporabimo Wolf’s Chemicals Deironizer , ki odstrani zračno rjo in kontaminacijo z barve.

Deironizer s pomočjo razpršilke poškropimo po površini in pustimo, da deluje 10 min. Na površini se bo naredil vijoličen film, ki ga speremo s pomočjo vode.

Sledi čiščenje s plastelinom, tokrat smo uporabili Carshinefactory fini plastelin

katerega lahko uporabimo z vodo ali z lubrikantom za lažje drsenje po površini.

Sedaj imamo površino pripravljeno za poliranje, sledi izbira past in gobic za poliranje. Katero kombinacijo uporabiti, je ponavadi odvisno od željene korekcije in trdote barve. Tokrat bomo uporabili Hex-logic oranžno gobico in Menzerno PO85Rd3.02 polirno pasto za korekcijo.

Najprej na gobico nanesemo polirno pasto

< Na polirni mašini, v našem primeru Makita cb9227 nastavimo hitrost na 600rpm(pozicija 1 stikala)

S 600rpm(položaj ena na polirni mašini) pasto razmažemo po površini, ki jo bomo obdelovali, ne uporabimo pritiska, ampak uporabimo težo polirne mašine.

Gobica naj bo vedno v vodoravnem položaju

Ko smo “razmazali” pasto po površini, uporabimo povečamo hitrost na 900rpm(položaj dve na polirni mašini).

Začnemo z obdelavo paste, ki se po 2-3min začne razgrajevati, uporabimo malo večji pristisk (glej gobico!).

Pasta med razgrajanjem

V tej fazi obrate povečamo na 1500-1800rpm(stopnja tri na polirni mašini) in obdelujemo površino tako dolgo, da na njej ostane samo tanka “oljnata” plast.

Položaj gobice je vedno vodoraven.

Na površini nam po nekaj minutah ostane samo tanka “oljnata” plast polirne paste.

Za zaključek pa obrate zmanjšamo na 900rpm(pozicija dve na polirki) in zaključimo obdelavo brez pritiska samo s težo polirne mašine.

S pomočjo Carshinefactory izopropanola in mikrokrpe pobrišemo površino.

Pred korekcijo

Po korekciji

Tako smo zaključili korekcijo barve, za še večjo globino potrebujemo še en korak s finiš polirno pasto, ki si lahko ogledate v naslednjem prispevku.