Test Chemical Guys Activate Shine & Seal in Chemical Guys Clean Slate Surface Cleanser Wash

Tokrat smo testirali dva nova Chemical Guys izdelka, ki sta novost v tem segmentu. Oba izdelka tvorita odlično kombinacijo za pripravo in zaščito vseh barvnih površin.

Chemical Guys Activate Shine & Seal

Napredni sintetični vosek za vse barvne površine vozil

Hiter nanos in čas sprijemanja s površino.

Vsebuje mešanico sintetičnih ojačevalcev sijaja in naravnega karnauba voska.

Največ sijaja brez napora.

Obstojna zaščita pred vremenskimi vplivi traja več mesecev.

Odbija vodo, onesnaževalce in drugo umazanijo.

Primeren za vse tipe barv.

Activate nanesite na vse barvne površine, pa tudi na steklo, pleksi steklo in polirane kovine.

Activate ščiti površine pred onesnaževalci iz okolja in poudari sijaj. Sredstvo je preprosto za uporabo in je oblikovano tako, da zmanjša čas sprijemanja s površino in omogoča dolgotrajnejšo zaščito. Po nanosu je površina gladka, zato se umazanija težje sprijema, voda pa enostavno odteče z nje. Le popršite in vodoodbojna zaščita ter izjemen sijaj sta tu! Zaščitite vse zunanje barvne površine, steklo, plastiko žarometov in zadnjih luči, platišča, polirane kovine in še mnoge druge.
Prednost Activate-a pred tradicionalnimi voski je predvsem v enostavni uporabi brez polirnega stroja, krajšem času sprijemanja s površino, dolgotrajni zaščiti in minimalnem trudu za maksimalen učinek.
Pogosta napaka pri nanosu tradicionalnega voska je prevelik nanos in s tem posledično trdovratno odstranjevanje zasušenih ostankov s površine. Activate omogoča boljši nadzor nad porabo in s tem preprečuje prekomerno porabo sredstva.
Activate ščiti površine pred UV žarki in ostalo kontaminacijo. Primeren za zaščito barve po vsakokratnem pranju.

Chemical Guys Clean Slate Surface Cleanser Wash

Šampon, ki odstrani vosek ali zaščitni premaz ter pripravi površino na nanos novega zaščitnega premaza.

Omogoči, da se zaščitni premaz učinkovito sprime s površino, zaščita pa je tako dolgotrajnejša.

Maksimalno očisti površino.

Površina je pri pranju bolj navlažena, kar zmanjša tveganje za nastanek prask.

Enostavno razgradi trdovratno umazanijo in se preprosto izpere.

Postopek uporabe

Želeli smo prikazati pravo vrednost premaza zato smo izbrali vozilo z svetlo barvo kjer je težko doeseči optimalni sijaj, da preverimo kaj zmore Activate!

Kadar želimo maksimalno obstojnost zaščitnega premaza/voska moramo površino optimalno očistiti, da se potem zaščitni premaz/vosek optimalno sprime z površino. Chemical Guys je zato v ponudbo dodal namenski produkt, ki maksimalno očisti površino in odstrani sledi voskov ali zaščitnih premazov.

Kako vemo kdaj je še prisoten zaščitni premaz na površini? Primer, zbiranja kaplic in odtekanje vode ali t.i. beading je pokazatelj ali je zaščita še prisotna.

Da bi odstranili zaščito smo uporabili Chemical Guys Clean slate šampon, ki odstrani zaščitni premaz. V Carshinefactory vedro smo dodali dva zamaška šampona in temeljito oprali avtomobil.

Po pranju sledi zaščitni premaz in tokrat smo za test izbrali Chemical Guys Activate zaščitni premaz, ki ne samo zaščiti površino ampak tudi doda maksimalen sijaj.

Pred uporabo je potrebno zaščitni premaz aktivirati, da se dve komponenti povežeta med sabo

Aplikacij/nanos je sila enostavna, na mikrokrpo poškropimo Chemicl Guys Activate Shine & Seal in prebrišemo površino

Premaz pustimo 10-15min, da premaz dozori-se sprime na površino in z novo mikrokrpo pobrišemo ostanke posušenega premaza.

Končni rezultat na sliki

“Utrujena” barva, hologrami? Tu je naša rešitev!

“Utrujena” barva, hologrami? Kako odstraniti holograme ali osvežiti barvo-rešitev v le nekaj korakih!

Kaj je hologram? Najlažje ga pokažemo na slikah:)

Kako nastane hologram? Napačna izbira polirne paste, nepravilna uporaba polirnega stroja in napačna tehnika so tri najpogostejše napake. Holograme lahko z uporabo pravilne izbire polirne paste in tehnike poliranja enostavno odstranimo in rezultat bo izredna globina in sijaj barve.

“Utrujena” barva bi lahko rekli pojavu, ko je bil avtomobil večinoma pran v avtomatskih pralnicah ali pa z napačno tehniko pranja. Rezultat je barva brez globine in brez sijaja, na soncu pa bomo opazili vrtinčaste kroge.

Kako v enem koraku odstranimo holograme in osvežimo barvo? Tokrat smo uporabili Carshinefactory Razor 15″ ekscentrično polirno mašino v kombinaciji z Valetpro Purple passion in srednjo oranžno ChemicalGuys Hex-logic polirno gobico. Zakaj Valetpro Purple passion? Ker je odlična all in one polirna pasta z mikro abrazivi in že dodanim voskom, ki naredi odlično bazo za končni zaščitni premaz, s kombiniranjem gobic od grobe, srednje do fine polirne gobice, pa lahko določimo, kakšno korekcijo želimo/potrebujemo.

Za konkretno korekcijo sta dovolj že dve ponovitvi.

50/50

Valetpro Purple passion lahko uporabimo tudi za osvežitev stebričkov na vratih, ki zaradi svoje občutljive barve hitro zbledijo.

Kot zaščitni premaz smo tokrat uporabili Menzerna Power Lock, ki je barvi dodala ne le dodatno zaščito, ampak tudi odlično globino in sijaj!

Nam je rezultat všeč, pa tebi? 😉

Power to the Max – ko želimo največjo moč čiščenja!

Takoj, ko se začne pomlad in pridejo na plano raznorazne žuželke, je posledica od žuželk in mrčesa umazan avtomobil, ki ga je zelo težko očistiti, še posebej, če je umazanija na barvi nekaj dni in se nanjo “zapeče”.

Kako najlažje odstranimo mrčes? Lahko uporabimo namenska sredstva ali pa učinkovito večnamensko sredstvo, ki se še posebej izkaže pri odstranjevanju zasušenih ostankov žuželk Carshinefactory Power to the Max, ki ima ogromno moč čiščenja, po drugi strani pa je še vedno varen za uporabo na vseh barvnih in plastičnih površinah!

Kako ga uporabimo? Površino vedno najprej speremo z visokotlačnim čistilcem in na mokro površino poškropimo Carshinefactory power to the Max. Pustimo, da deluje 5-10 min in potem ga temeljito speremo z vodo, da na površini ne ostanejo sledi čistila.

Kadar gre za res “zapečeno” umazanijo ali sledi žuželk, si lahko pomagamo z Carshinefactory gobico z mrežico za odstranjevanje mrčesa, ki je varna za uporabo na vseh površinah in jih ne poškoduje.

Sledi žuželk in druga uamzanija se bodo potem, ko pustimo Power to the Max delovati, enostavno razgradili.

Drugi namen učinkovite uporabe Carshinefactory Power to the Max pa je odstranjevanje cestnega filma. Na sliki je primer, kako učinkovit je Power to the Max v praksi na 50/50 delu:

Carshinefactory Power to the max je na voljo v že pripravljeni različici za takojšnjo uporabo ali kot Carshinefactory Power to the max koncentrat v 1L in 5L embalaži.

Nekaj čarovnije in rezutlat je 🙂

Več o postopku osvežitve barve pa pripravimo za naš naslednji prispevek na Spoliraj.si blogu!

Vodič: Priprava vozila pred zimo

Zadnji toplejši jesenski dnevi so idealni čas za pripravo vozila pred prihajajočo zimo. Sneg, sol, dež in drugi vremenski vplivi so v zimskih mesecih glavni sovražnik barve in povzročajo oksidacijo, korozijo, nabiranje zračne rje in sprijemanje umazanije na barvo površino. Te nevšečnosti lahko preprečimo oz. zmanjšamo tako, da vse barvne površine zaščitimo z namenskim sintetičnim voskom, polimernim premazom ali pa s “keramično” zaščito. Tako ne bomo le zaščitili barvne površine, ampak bo tudi pranje v prihodnjih mesecih lažje, saj se bo umazanija manj sprijemala s površino, pranje pa bo tako lažje in hitrejše.

Želeli smo prikazati pripravo vozila na zimo v sliki in besedi z izdelki, ki imajo zelo dobro razmerje med ceno in kvaliteto, zato smo se tokrat odločili za celotno predstavitev CarShineFactory izdelkov v naši novi temi na blogu “Priprava vozila pred zimo”.

Za pripravo potrebujemo naslednje izdelke (foam lance je dodan opcijsko):

Čistila:
– CarShineFactory On Fire čistilo za platišča
– CarShineFactory Citrus Force večnamensko čistilo
– CarShineFactory Bubble Bath šampon za pranje
– CarShineFactory White Glaze polirna pasta
– CarShineFactory Majestic Spray Sealant zaščitni končni premaz

Pripomočki:
– CarShineFactory čopič #4 in #8
– CarShineFactory vedro
– CarShineFactory mrežica za vedro
– CarShineFactory krpa za sušenje po pranju
– CarShineFactory Plush mikrokrpa za brisanje voskov in premazov
– CarShineFactory Foam lance
– CarShineFactory Black Mountain goba za pranje
– CarShineFactory goba z mrežico za odstranjevanje mrčesa

Kako se lotimo projekta?

Prvi korak so zagotovo platišča:

Platišča najprej speremo z vodo in potem poškropimo z CarShineFactory On Fire čistilom, ki je čistilo na vodni osnovi in ne bo poškodovalo platišč ali pustilo sledi po pranju. On Fire čistilo enostavno poškropimo po površini platišča počakamo 5 min in zavorni prah se bo obarval vijolično. Velikokrat se postavi vprašanje, ali lahko čistilo uporabimo, brez da bi predhodno sprali platišče – lahko enostavno poškropimo platišče in počakamo, da se barva zavornega prahu in umazanije spremeni v vijolično, vendar moramo biti pozorni, da potem najprej speremo platišče z vodo in šele na to uporabimo čopič ali ščetko za čiščenje.

Za težko dostopne dele lahko uporabimo CarShineFactory čopič.

Za notranjost platišč pa uporabimo dolgo ščetko kot je npr. EZ brush.

Po čiščenju platišče dobro speremo z vodo, da odstranimo sledi čistila.

Drugi korak je, da celotno površino avtomobila speremo z vodo, da odstranimo površinsko umazanijo in trde delce.

Opcijsko lahko v tej fazi uporabimo CarShineFactory Snow Foam v kombinaciji s Carshinefactory Foam Lancem, v plastenko Foam Lanca zmešamo 100 ml CarShineFactory Snow Foama in 900 ml vode.
Snow foam razgradi umazanijo, žuželke…in, ko pena odteka iz površine s sabo odnaša tudi trde delce, ki bi ob pranju poškodovali barvne površine.

S pomočjo Foam Lanca poškropimo avtomobil enakomerno po celi površini.

Po nanosu počakamo 5-10 min, da pena odteče iz površine in speremo površino.

Ker pa velikokrat naletimo na zasušeno umazanijo in zasušene žuželke za odstranitev uporabimo namensko APC čistilo kot je CarShineFactory Citrus Force koncentrat, ki ga zmešamo glede na želeno moč čiščenja v CarShineFactory plastenki z razpršilko.

Tokrat smo uporabili razmerje 1:10 CarShineFactory Citrus Force : voda, ki je dovolj močno za odstranjevanje trdovratnejše umazanije, ampak še vedno dovolj varno, da ne bo odstranilo sledi predhodne zaščite ali poškodovalo plastične dele.

Lahko ga uporabimo tudi za čiščenje gumijastih tesnil na zunanjosti vozila. Kot pomoč za čiščenje težko dostopnih zunanjih plastičnih in gumijastih delov uporabimo CarShineFactory čopič poljubne velikosti (#2,#4,#6,#8,#10)

Za odstranjevanje trdovratne umazanije/sledi “zapečenega” si lahko pomagamo z CarShineFactory gobico z mrežico, ki ne bo poškodovala barve in ki zelo učinkovito odstrani sledi mrčesa na barvnih površinah.

Detajlno speremo vozilo in ga pripravimo na pranje.

Za optimalno pranje uporabimo dva robustna CarShineFactory vedra z CarShineFactory mrežico.

Če imamo radi ogromno pene pri pranju, potem je CarShineFactory Bubble Bath šampon idealna izbira, saj ustvari ogromno pene, poleg tega pa ima dobro moč čiščenja in super mešalno razmerje, dovolj je že 30ml šampona v 8-10L vode.

Pranje vozila naj vedno poteka iz zgornjega dela -strehe proti dnu, saj tako voda s sabo pri odtekanju odnaša umazanijo. Platišča vedno operemo posebej, saj se tam nabira največ in največji trdi delci, ki lahko poškodujejo površino (postopek glej zgoraj).

Goba za pranje je CarShineFactory Black Mountain, ki zaradi svoje oblike doseže tudi najbolj nedostopne dele in reže.

Po pranju površino vedno dobro speremo, da na površini ne ostanejo sledi šampona.

Če avtomobil predhodno ni bil nikoli dekontaminiran, je pogost pojav na barvnih površinah t.i. zračna rja. Ta je še posebej vidna pri belih in svetlih barvah vozil. Gre za majhne rjave pikice, ki jih s samim pranjem ne moremo odstraniti, ampak moramo za to uporabiti namensko tekočino za odstranjevanje zračne rje ali pa plastelin.

Tokrat smo se za prikaz odločili, da uporabimo CarShineFactory Iron Off, tekočino za odstranjevanje zračne rje. Gre za tekočino na vodni osnovi, zato ne bo poškodovala barvnih površin ali poškodovala kromiranih ali plastičnih delov.

Uporaba je enostavna, CarShineFactory Iron Off poškropimo na mokro površino in počakamo 5-10min, na delih, kjer je prisotna zračna rja se bo površina obarvala vijolično. Če je kontaminacija večja, postopek ponovimo.

http://i1379.photobucket.com/albums/ah129/spolirajsi/7ED21C0B-7494-4F5F-BFA3-502E342488B7_zpsu1iz5a3w.jpg

Vijolične sledi tekočine dobro speremo iz površine, da na površini ne ostanejo vijolične sledi.

Ko imamo avtomobil temeljito, opran površino enostavno obrišemo s pomočjo CarShineFactory krpe iz mikrovlaken za sušenje vozila po pranju.

Verjetno se je kdo vprašal, zakaj uporabljamo mrežico v vedru? Pri pranju, ko gobo spiramo se ustvarja vrtinec umazane vode v vedru, ta umazanija pa se ponovno vrača na gobo. Da to preprečimo, uporabljamo mrežico, ki preprečuje vračanje umazanije, saj trde delce obdrži na dnu, tako da je možnost za poškodbe na barvnih površinah zaradi pranja manjša.

Površino smo temeljito pripravili za nanos zaščite. V tej fazi lahko zaščitni premaz nanesemo direktno na površino ali pa površino še dodatno pripravimo z namenskim produktom kot je CarShineFactory White Glaze, ki bo odstranil manjše nepravilnosti in dodal barvi še dodatni sijaj in globino. Zaradi svojih sestavin lahko služi tudi kot baza pred nanosom končne zaščite. CarShineFactory White Glaze lahko nanašamo ročno ali strojno (z eksentrično polirno mašino).

Če nanašamo ročno, dodamo 2-3 kot lešnik velike kapljice na aplikator in obdelamo površino z vertikalnimi in horizontalnimi gibi.

Po nanosu počakamo 10-15 min in obrišemo s krpo iz mikrovlaken. Površina bo po aplikaciji gladka in takoj bo barva dobila dodatno ostrino in globino.

Sledi zadnji korak in sicer zaščitni premaz!

Zakaj sploh uporabiti zaščitni premaz? Ker je pred nami zima in posledično mraz, sneg, kar pomeni, da bo na cestah polno soli za posipanje in preprečevanje zmrzali, ki predstavlja glavnega krivca za korozijo v kombinaciji z vlago za vse kovinske in barvne površine. Da bi površine kar se da najbolje zaščitili je priporočljivo, da barvne površine zaščitimo s primernim zaščitnim premazom. Kot zimsko zaščito priporočamo uporabo polimernih premazov t. i. sealantov, ki so bolj obstojni kot klasični voski in imajo daljšo življenjsko dobo.

Za zaščito smo tokrat uporabili CarShineFactory Majestic Spray Sealant, ki površine zaščiti in jim doda še več sijaja in globine. Majestic lahko uporabimo na vseh barvni kombinacijah.
CarShineFactory Majestic samo poškropimo po površini in prebrišemo z CarShineFactory Plush krpo iz mikrovlaken, kar pomeni enostaven in hiter nanos tako, da za celotni avtomobil porabimo 10-15 min(odvisno od velikosti).

Kar pa Carshinefactory Majestic spray sealant naredi še boljšega je možnost, da lahko z njim zaščitimo tudi vse plastične dele, enostavno poškropimo in prebrišemo s krpo iz mikrovlaken.

Končni rezultat je ne samo čist avtomobil, ampak tudi super sijoči izgled. In ne le to, kar je najbolj pomembno, barvne površine smo zaščitili pred prihajajočo zimo!

Če želimo, lahko ta zaščitni paket nadgradimo še s premazom za stekla, ki ob dežju poskrbi, da vodne kapljice enostavno odtekajo med vožnjo, ob jutranji zmrzali pa premaz do -5/10 stopinj preprečuje, da bi se na steklenih delih naredila zmrzal in se tako izognemo jutranjemu drgnjenju zmrznjenih stekel.

Saniranje globokih prask

Veja drevesa/grmovja, nepazljivost na parkirišču ali vandalizem so pogosto vzrok za globoke praske na barvi avtomobila, ki ne samo da kazijo izgled avtomobila, ampak tudi znižujejo vrednost vozila.

Ko ne želimo ali nimamo možnosti dela vozila barvati, lahko poškodbo oz. prasko saniramo s poliranjem. Na to vpliva več faktorjev, odvisno je predvsem od tega, ali je globoko prasko sploh mogoče sanirati s poliranjem ali je barvanje edina rešitev. Najbolj enostavni preizkus, da preverimo globino praske in se odločimo za naslednji korak je, da z nohtom preverimo ali se le-ta zatika na praski. Če se noht zatakne, to pomeni, da je praska zelo globoka in da moramo za način odstranitve praske najprej preveriti debelino barve. Za sanacijo mora biti debelina barve v mejah “normale”, kar v praksi po meritvi z merilcem barve pomeni, da je debelina barve dovolj “debela” (debelina barve je odvisna od proizvajalca do proizvajalca in se lahko med sabo zelo razlikuje). Debel sloj barve pomeni, da imamo možnost pred poliranjem prasko zbrusiti in kasneje sledi brušenja s pomočjo primernih materialov in tehnik tudi odstraniti, da dobimo perfektni končni rezultat.

Da bi kar se da najbolje prikazali saniranje globokih prask, smo za našo predstavitev izbrali avtomobil, ki ga je nekdo s ključem poškodoval na parkirišču bloka. Posledica vandalizma je vidna na spodnji sliki.

Prvi korak pri sami sanaciji praske je pravilna izbira materialov. Uporabili smo naslednje izdelke:

– Menzerna SHCC300 grobo polirno pasto
– Menzerna PF2200 srednjo polirno pasto
– Menzerna bela groba polirna gobica 150mm
– Menzerna rumena srednja polirna gobica 150mm
– Menzerna Solid grit blok za brušenje
– CarShineFactory merilec debeline barve
– CarShineFactory univerzalne krpe iz mikrovlaken
– Gyeon Prep tekočino za inšpekcijo površine po poliranju
– CarShineFactory Majestic Spray Sealant za končno zaščito in sijaj

Vedno pred morebitnim brušenjem preverimo debelino barve in ali je le ta primerna za brušenje.

V našem primeru je bila praska zelo globoka, ampak nam je debelina barve omogočala brušenje, za kar smo uporabili Menzerna Solid Grit bloka P2000 in P3000, ki sta perfektna izbira pri brušenju, saj imamo enakomerni in konstantni pritisk na površino. P3000 grit pusti unikatno sled in posledica je boljši izkoristek in bolj fino brušenje v primerjavi z uporabo brusnega papirja, sledi brušenja pa potem z lahkoto odstranimo z grobo/srednjo polirno pasto.

Pred pričetkom brušenja oba bloka namočimo v vodo (nikoli ne uporabimo za suho brušenje).

Najprej uporabimo blok P2000.

In na koncu še blok P3000.

Ko zaključimo z brušenjem, je naslednji korak odprava sledi brušenja s poliranjem. V našem primeru smo uporabili Menzerna SHCC300 na srednji in grobi Menzerna polirni gobici in na koncu še en prehod z Menzerno PF2200 in pa rumeno Menzerna srednjo gobico za dodatni sijaj in globino. Za piko na i smo za konec uporabili CarShineFactory Majestic Spray Sealant za končni sijaj in zaščito.

Dosegli smo več kot 80% sanacijo poškodbe, saj nam globina praske na nekaterih delih ni več omogočala “varnega” brušenja in kasnejšega poliranja.

Del katerega ni bilo mogoče v celoti sanirati/leva stran) in nesanirani del za primerjavo (na desni strani).

In pa del, kjer smo v celotni sanirali poškodbo.